maandag 1 september 2014

First Post

Do you know the feeling that sometimes you just want so much. You want to travel, to study, to learn, to have a fit body, to make new memories, to just experience life? Yeah, well I feel exactly like that.
So I decided to expierence life and to keep a record of it.

My goals? To really have a fit body, to fitness a lot. To read a lot more book. Get a tattoo To be ready for school again next year. To really enjoy life and not worrie so much.

So I keep you updated!

Cheers,
Shar



Ken je het gevoel dat je soms zo veel wilt? Dat je wilt reizen, studeren, nieuwe dingen leren, fit zijn, nieuwe herinneringen maken, en het leven gewoon beleven? Zo voel ik mij op dit moment. Ik heb besloten om van het leven te genieten en dit bij te houden door middel van een blog.

Mijn doelen? Heel erg fit worden, door veel te trainen. Meer tijd nemen om boeken te lezen. Een tattoo nemen. Klaar zijn voor school volgend jaar. En gewoon genieten van het leven en niet zoveel piekeren.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten